آمار نشان مي دهد كه بيش از 57٪ از كل ترافيك آنلاين در ايالات متحده از طريق دستگاه هاي تلفن همراه و 52٪ از كل جستجوها در سراسر جهان انجام مي شود.
براي پاسخگويي به نيازهاي فزاينده كاربران تلفن همراه ، Google در سال 2018 نمايه Mobile-First را ارائه داد. اين بدان معناست كه اكنون هنگام نمايه سازي و رتبه بندي وب سايت ، نسخه موبايل يك وب سايت را مرور مي كند و نسخه موبايل را در نتايج جستجو نمايش مي دهد.
از نظر SEO ، پاسخگويي سايت شما در برابر دستگاه هاي تلفن همراه ممكن است به چندين روش بر عملكرد شما در Google تأثير بگذارد.
طراحي وب پاسخگو يك تجربه كاربري روان را ايجاد مي كند ، به اين معني كه محتواي سايت شما با صفحه ها و دستگاه هاي مختلف سازگار است. همه چيز در مورد قابليت استفاده است ، كه يك مولفه مهم در بسياري از عوامل رتبه بندي 200+ Google است.
اين امر مستلزم اين است كه طراحان به طور مداوم رويكرد خود را بر روي طراحي سايت هايي متمركز كنند كه تجربيات كاربر سريع و روان را در چندين دستگاه ارائه دهد.
به طور مثال سايتي مانند سايت سئو شتاب كه در زمينه طراحي سايت كار مي كند صفحات بساير خوبي در رابطه با موبايل فرندلي دارد. اگر شما به صفحه طراحي سايت در ساري مراجعه كنيد متوجه اين موضوع خواهيد شد.
روي آدرس زير كليك كنيد و وارد صفحه طراحي سايت در شهر ساري در سئوشتاب شويد.
https://seoshetab.ir/website-design-in-sari/
در اين صفحه شما المانهاي جذاب و زيبا در يك لندينگ پيچ عالي را خواهيد ديد.
از طريق Google Analytics رفتار و تنظيمات مخاطب خود را مشاهده كنيد. شما بايد بدانيد كه آنها معمولاً از چه دستگاه هايي استفاده مي كنند ، با چه نوع محتوايي تعامل دارند و چگونه انواع مختلفي از محتوا را مصرف مي كنند. اين تنها راه ايجاد يك سايت كاملاً پاسخگو است كه نيازها و انتظارات آنها را برآورده كند.درك هدف جستجو كليد موفقيت در سئو است
وقتي نوبت به استراتژي SEO شما مي رسد ، كلمات كليدي بسيار حياتي هستند. آنها نمايانگر موضوعات و ايده هايي هستند كه محتواي شما پيرامون آنها ايجاد مي شود. با اين حال ، روش بهينه سازي محتواي خود براي كلمات كليدي تغيير كرده است. موتورهاي جستجو ديگر روي عبارات جستجوي دقيقاً منطبق تمركز نمي كنند. درعوض ، آنها سعي مي كنند هدف هر پرسش جستجو را بفهمند - و اينكه چه نوع نتايج جستجو را انتظار دارند ببينند.
قصد كاربر چندين نوع دارد. اگر كسي به دنبال اطلاعات است ، سeriesالات وي معمولاً مكالمه اي است. ديگران مايل به بازديد از فروشگاه هاي فيزيكي يا رستوران ها به دنبال محل كسب و كار خود هستند. افراد همچنين به دنبال راهنمايي در مورد چگونگي انجام كاري يا خريد محلي بصورت آنلاين هستند.
هدف يك بازارياب اين است كه هر كلمه كليدي را با هدف كاربر مناسب و بهينه سازي صفحات ، ترافيك وب سايت واجد شرايط را كه احتمال تبديل شدن دارد ، مطابقت دهد. طراحي وب براي سئو همچنين بايد اين مراحل متعدد قصد كاربر را برطرف كند.
از كنسول جستجوي گوگل و ساير داده هاي كلمات كليدي براي تجزيه و تحليل اصطلاحات جستجو كه اغلب به سايت شما منجر مي شوند و در نتيجه متداول ترين اهداف بازديدكنندگان خود استفاده كنيد. طراحي سايت شما بايد كاربر پسند و بصري باشد ، و محتواي با كيفيت و تجربيات را در هر مرحله از سفر مشتري مستقيماً مطابق با قصد ورود به آنجا ارائه دهد.
اين معيارهاي تجربه كاربري بهتر مانند نرخ گزاف گويي و زمان ساكن و رتبه بندي قوي تر را به همراه خواهد داشت.
بازدید: