شهرت برند مهم است. مدرك مي خواهيد؟ دفعه ديگر كه در ساعت خوش بيرون هستيد ، از Comcast براي گروه خود نام ببريد و ببينيد چه اتفاقي مي افتد.
شهرت برند چيست
شهرت برند برداشت عمومي از يك نام تجاري است. از آنجا كه ادراك عمومي توسط آنچه در اينترنت اتفاق مي افتد كنترل مي شود ، شهرت آنلاين تا حد زيادي درك برند را هدايت مي كند. بحث برند در مقاله هاي خبري ، پست هاي وبلاگ و شبكه هاي اجتماعي چگونه است؟ بررسي ها چه مي گويند؟ وقتي شخصي مارك گوگل مي كند چه چيزي در صفحه يك ظاهر مي شود؟ اين عوامل براي شركت شما تأثيرات طولاني مدت دارند.
چرا شهرت برند مهم است
شهرت برند شما در هر مرحله از قيف نقشي اساسي دارد: آگاهي ، توجه ، تصميم گيري و وفاداري طولاني مدت. مشتريان مي دانند كه چگونه تكاليف خود را انجام دهند. عظيم 91٪ از مصرف كنندگان مي گويند كه به احتمال زياد در مشاغلي با نظرات مثبت مراجعه مي كنند. برعكس ، 82٪ مي گويند كه كمتر از مشاغل داراي نظرات منفي استفاده مي كنند.
1. با SEO سراغ حضور آنلاين قدرتمند برويد
در بيشتر موارد ، وب سايت يك شركت در بالاي نتايج جستجو قرار دارد و پس از آن ذكر نام تجاري شخص ثالث است. بنابراين ، چه اتفاقي مي افتد كه مشتري در مورد يك تجربه بد در يك سايت بررسي برجسته تجاوز مي كند؟ اين بررسي منفي فروشگاه در صفحه اول Google را راه اندازي مي كند. بدون حضور پررنگ آنلاين ، محتواي ديگري براي پر كردن SERP وجود ندارد.
2. رهبر فكر شويد
نايك فقط كفش بلد نيست ؛ آنها را مي شناسد مايكروسافت فقط رايانه نمي شناسد. آنها را مي شناسد Netflix فقط جريان را نمي داند. اين ... شما تصوير را دريافت مي كنيد.
به هر مارك عمده مصرف كننده فكر كنيد و متوجه خواهيد شد كه بين تخصص درك شده و ميزان اختياري كه در فضاي خود دارند ارتباطي وجود دارد. و در موارد نادري كه نام تجاري از اعتبار خاصي برخوردار نيست ، مي توانيد شرط بندي كنيد كه چهره عمومي آن را داشته باشد. فقط وال مارت و مدير عامل داگ مك ميلون را برداريد.
3. ارائه بهترين تجربه مشتري
مشتري ناراحت ابزارهاي زيادي براي كنترل مجدد وضعيت خود در اختيار دارد: شبكه هاي اجتماعي ، بازبيني ها و موارد ديگر. اما آنها هرگز نبايد به مرحله اي برسند كه مجبور شوند در شبكه هاي اجتماعي شكايت كنند تا فقط شنيده شوند. تجربه مشتري عالي را در هر نقطه تماس ارائه دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه آنها در مورد تعاملات خود با نام تجاري مثبت احساس مثبت مي كنند.
4. به نظرات و بررسي ها پاسخ دهيد
يكي از ساده ترين و م strategiesثرترين استراتژي هاي موجود در ليست ما نيز اتفاقي است كه مارك هاي پرمشغله مرتباً مشعل ساز را به كار مي گيرند. هفتاد و هشت درصد (78٪) از مشتريان مي گويند وقتي يك برند به بازخورد آنها پاسخ مي دهد ، احساس مي شود كه برند به آنها اهميت مي دهد.
5- هرچه مي توانيد شخصي سازي كنيد
تجارب شخصي شده رضايت مشتري را بهبود مي بخشد و به آنها كمك مي كند تا با برند شما ارزشمند و مرتبط باشند. آنها همچنين مي توانند نااميدي و كسالت را كاهش دهند.
تجربيات شخصي در سطح سطح نيستند. شما فقط از نام مشتري در ايميل هاي بازاريابي خود استفاده نمي كنيد. شما ايميل هاي دريافتي را متناسب با آنها تنظيم مي كنيد تا فقط مطالب مرتبط با آنها را دريافت كنند. به همين ترتيب ، پشتيباني مشتري شما شخصي نيست زيرا فقط نام مشتري را مي دانيد و مي توانيد سفارشات او را ببينيد.
6. فرهنگ استثنايي شركت را پرورش دهيد
دقيقاً مانند مشتريان شما ، كارمندان خوشحال شما مي توانند بهترين متحدان شما باشند - و افراد ناراضي از انتقال گلايه هاي خود خجالتي نخواهند داشت.
اطمينان حاصل كنيد كه فرهنگ شركت شما باعث رشد اولي مي شود. شركتهايي كه در اين امر شكست مي خورند ، همانهايي هستند كه فكر مي كنند براي داشتن كارمندان عالي تنها كاري كه بايد انجام دهند يافتن افراد عالي است. اما اگر فرهنگ شركت بد باشد ، افراد بزرگ به اندازه ديگران مستعد نارضايتي و بهره وري پايين هستند. فضايي را ايجاد كنيد كه كارمندان عالي بتوانند رشد كنند و در آنجا كارمندان متوسط احساس قدرت كنند تا بزرگ شوند. فرهنگ شفافيت ، اعتماد و ارتباطات آزاد را تقويت كنيد.
7. از شبكه هاي اجتماعي براي تعامل با مخاطبان خود استفاده كنيد
رسانه هاي اجتماعي فقط راهي براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات با مخاطبان شما نيستند. همچنين فرصتي براي دريافت اطلاعات از مخاطبان خود است. ايجاد شهرت تجاري مثبت ديگر نمي تواند به مراجعه دهان به دهان واگذار شود. رسانه هاي اجتماعي به شما اين امكان را مي دهد تا مشتري هاي بالقوه و بازگشتي را از راه هاي معني دار درگير كنيد. س Askال كنيد و نظرسنجي كنيد. براي نظارت بر احساسات تجاري از ابزارهاي گوش دادن اجتماعي استفاده كنيد. نه تنها تعامل مستقيم با مخاطبان شما باعث ايجاد شهرت نام تجاري قوي مي شود ، بلكه مي توانيد قبل از اينكه فرصتي براي گلوله برفي داشته باشند مشكلات احتمالي را پيدا كنيد.
8- به بازخورد گوش دهيد (و عمل كنيد)
آن بررسي ها و نظراتي را كه به شما گفتيم پاسخ دهيد به خاطر مي آوريد؟ اين فقط پاسخ دادن نيست ؛ اطمينان حاصل كنيد كه به بازخورد مشتري به شكلي پاسخ دهيد كه به مشتري اطمينان دهد كه او را مي شنويد و براي رفع مشكل گام برداشته ايد. با انجام اين كار مي توانيد مشتري ناراضي را به مشتري تحت تأثير خود تبديل كنيد و همچنين رويكرد شما به بازخورد در هر كسي كه صرافي را مشاهده مي كند ، ثبت مثبت خواهد كرد كه در نهايت باعث افزايش تصوير كلي برند شما مي شود.
9. بازاريابي محتواي خود را بهبود ببخشيد
بازاريابي محتوايي آموزشي ، مفيد و جذاب در قالب هاي مختلف براي ايجاد رهبري فكري و ايجاد رابطه مثبت با مشتريان مفيد است. يك استراتژي محتواي عالي از افرادي كه مفيد به نظر مي رسند لينك و اشتراك به دست مي آورد. بنابراين ، همچنين اعتبار سايت شما را افزايش مي دهد ، كه باعث افزايش SEO مي شود. و هنگامي كه مردم در مورد محتواي شما صحبت مي كنند ، انبوهي از احساسات مثبت ايجاد مي كنند كه نقض صفحه يك را براي احساسات منفي سخت مي كند.
10. پشتيباني مشتري خود را بهبود ببخشيد
نمايندگان پشتيباني مشتري در خط مقدم اكثر استراتژي هاي مديريت اعتبار هستند. به آنها تمام ابزارهايي را كه براي رفع سريع مشكلات و هدايت بازخورد به كانالهاي مناسب نياز دارند ، به آنها بدهيد. اين شامل يك سيستم CRM خوب ، زمان و پشتيباني كافي براي رسيدگي به هر مشتري و راهي براي دسترسي به سابقه مشتري است تا راه حل هاي تكراري ارائه ندهند.
11. از بازاريابي اينفلوئنسر استفاده كنيد
با تأمين تأثيرگذارهاي صنعت ، قدرت و اعتماد برند خود را افزايش دهيد. مخاطباني را كه مي خواهيد هدف قرار دهيد و تأثيرگذاراني را كه به آنها جلب مي كنند ، در نظر بگيريد. سپس ، با آن تأثيرگذاران رابطه برقرار كنيد. براي توليد محتواي جذاب با آنها همكاري كنيد تا بتوانيد شانس طنين انداز شدن برند شما با مخاطبان را افزايش دهيد.
12. وفاداري مشتري را افزايش دهيد
مشتريان و كارمندان راضي شما مدافعان نام تجاري مي شوند كه مي توانند در زمانهاي خنثي حركت و هيجان ايجاد كنند و از شهرت برند شما دفاع كنند اگر همه چيز به سمت جنوب برود. وفاداري به برند زماني ايجاد مي شود كه شما داراي يك تجربه مشتري عالي و فرهنگ كارمند باشيد. اما شما بايد اين روابط را فعالانه پرورش دهيد تا پتانسيل آنها به حداكثر برسد.
از ابزار گوش دادن اجتماعي استفاده كنيد تا وقتي افراد نام تجاري شما را ذكر مي كنند هشدار دريافت كنيد. وقتي ذكر مثبت است ، منتظر نمانيد - فوراً با مشتري تماس بگيريد و رابطه خود را با او برقرار كنيد. معاملات و تخفيف هاي ويژه داخلي را به آنها پيشنهاد دهيد يا اجازه دهيد آنها آزمايشگر بتا براي محصولات جديد شوند. با مشتريان وفادار مانند افراد VIP رفتار كنيد. و از درخواست از آنها براي نوشتن نظر يا به اشتراك گذاشتن اخبار با دوستانشان خجالتي نباشيد.
13. بررسي ها و خطوط زير را دريافت كنيد
مرورها و خطوط فرعي نيز به يك استراتژي فعالانه نياز دارند. يك دام مشترك معمولاً زماني رخ مي دهد كه يك برند بيشتر مشتري هاي خوشبختي داشته باشد ، اما از هيچ يك از مشتريان درخواست بررسي نكرده است. وقتي اين صداها شنيده نمي شوند ، تعداد اندكي از بررسي هاي منفي مي توانند اين تصور غلط را ايجاد كنند كه يك نام تجاري داراي نامتناسب مشتريان ناراضي است.
14. برند خود را كنترل كنيد
نظارت بر نام تجاري شما به اين معني است كه به محض وقوع در بالاي نام ها باقي بمانيد. هشدارهاي اخبار Google را براي مارك خود و هرگونه محصول با مشخصات بالا يا افراد مرتبط با مارك تنظيم كنيد. وقتي پست هاي وبلاگ يا مقالات خبري از نام تجاري شما نام مي برد ، به شما هشدار داده مي شود تا بتوانيد اقدامات پيگيري مناسبي را انجام دهيد ، از جمله:
درگير كردن نظرات مقاله به روش مثبت - پاسخ دادن به سالات ، تشكر از مردم براي بازخوردشان ، و غيره براي اصلاح خطاها با نويسنده مقاله تماس بگيريد پاسخ خود را به آنچه گفته شد تهيه كنيد و پاسخ را در وبلاگ يا سرمقاله خود منتشر كنيد
15. با محافظت از شهرت برند ، از قبل فكر كنيد
متخصصين باتجربه مديريت اعتبار فقط براي كنترل خسارت نيستند. آنها همچنين بخشي از استراتژي مديريت شهرت نام تجاري آينده نگر هستند. آنها به شما كمك مي كنند تا از انحنا جلوتر باشيد. شركتهاي بزرگ مديريت شهرت بصورت فعالانه براي تقويت نتايج موتور جستجوي شما و به دست آوردن محتواي با كيفيت بالا در ارتباط با نام تجاري شما فعاليت مي كنند. آنها نه تنها از اعتبار شما بلكه از استراتژي محتوا و سئو شما بهره مند مي شوند.
بازدید: 1079